mandag den 28. november 2016

Jul i Aarhus

Forleden dag gik jeg gennem gaderne i byen Aarhus hvor jeg bor og færdes til daglig.
Der faldt jeg over ikke mindre end 6 boder der solgte brændte mandler.
Virkelig imponerende, at det er det vi har at byde på, tænkte jeg, og besluttede mig for at kigge nærmere på, hvordan julen ser ud her i "min by." 





Det endte med denne artikel til Jyllands-Posten om Brændte mandler, Ris a la mande med knas og nisser på syre:

http://jyllands-posten.dk/aarhus/kultur/ECE9183286/braendte-mandler-spanskroer-julehygge-og-nisser-paa-syre/


I 2017 får jeg også fornøjelsen af, at være klummeskribent for JP-Aarhus. Jeg tager de gastronomiske briller på, og skriver om hvad der rører sig på mad-scenen nu hvor Aarhus er Kulturby.

Jeg glæder mig, da jeg meget gerne vil gøre noget mere ved skriveriet og journalistikken. Samtidig giver det mig mulighed for, at smage og tale mig igennem en, forhåbentlig, stor mængde kulinariske tiltag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar